Velkommen til AULA

AULA er den nye kommunikationsplatform.

Den danner både platform for elever, forældre og medarbejdere, for på den måde at skabe et mere simpelt, men effektivt samarbejde.

Når man skal overgå til et nyt system er der naturligvis nogle ting der skal læres - og nogle der skal fralæres igen. Kommunikationsformen er mere simpel, så den nu foregår rettet i beskeder og ikke både i beskeder og kontaktbog. Elevernes data behandles langt mere sikkert end før, hvorfor man også vil opleve to-faktor-login når man går på.

I hjemmesidens top finder du links til AULA.

For at logge på AULA skal du benytte UNI-Login, som de fleste også bruger i dag. Hvis du endnu ikke har oprettet UNI-Login kan du følge guiden HER

Informationer om hvordan du logger ind og benytter AULA finder du på www.aulainfo.dk

I tilfælde af behov for hjælp, kan du også altid kontakte Den Digitale Hotline i Vesthimmerlands Kommune

Rigtig god fornøjelse - Og velkommen til AULA